Tuesday, February 14, 2012

Kenapa perlu Valentine?

apa yg ingin aku kongsikan sebagai pengalaman.Jika ada pihak yang berasa sakit hati atau marah,aku mohon kemaafan terlebih dulu.Bila sampai hari kekasih,wahh.....banyaknya hadiah2 tu...cantik sgt!mesti ada warna merah,teddy bear,coklat ferrero.....yang pasti bunga ros merah.Curlasss ko cik jahhh....!!I dont care dat lover couple.....I'm not green-eyed to see them. I was officially with him.Oppsss.......dah bercampur ayat aku...huhuhu!Bukan aku nak buka pekung di dada,jikalau kita baik dengan umat2-Nya pasti di balas dengan kebaikan juga.Janji hati mahu ikhlas....:) Aku sendiri pun tak tahu kenapa wujudnya tarikh hari kekasih....?Aku juga tak ambil peduli kisah dongeng antara hari kekasih tu...?Romeo&Juliet ke.....?Atau.....org barat menang dalam peperangan ketika melawan dengan pihak musuhnya....no komen!!Hari ini,aku baca surat khabar .....Im so shocked when i look the subtitle...!!3 Middle-east countries...!apa sudah terjadi...?oh...rupa2nya ketiga-tiga negara ni,membenarkan hari kekasih di negara mereka.Nak tahu negara mana.....rajin2lah membaca informasi2 terkini.Sebagai negara islam,mereka patut memberi tauladan dan pekerti yang mulia.Bagi pendapat aku,tidak wajar kalau kita letakkan tanggapan buruk terhadap seseorang .Org putih kata "Don't judge its cover"! No prejudice,No racism <3



#goodnight!!The blessed from Allah&unperfect from human-being.#

No comments:

Post a Comment